Sex i reklamer
Hej.
Jeg er lidt i tvivl om dette er det rigtige sted, men prøver alligevel :-)
Jeg vil bare høre, hvad I mener om, at kvinderne bliver fremstillet seksuelt i reklamer og hvorfor det er meget direkte til unge (fx Cult), hvorimod det er mere indirekte til voksne (fx bil reklamer) - og synes I det er for meget med det seksuelle? Derudover vil jeg også gerne høre, hvad I mener, vil blive fremtidens reklamer - stadig forkus på sex eller fx karrierekvinder i stedet?
På forhånd tak.
Jeg er lidt i tvivl om dette er det rigtige sted, men prøver alligevel :-)
Jeg vil bare høre, hvad I mener om, at kvinderne bliver fremstillet seksuelt i reklamer og hvorfor det er meget direkte til unge (fx Cult), hvorimod det er mere indirekte til voksne (fx bil reklamer) - og synes I det er for meget med det seksuelle? Derudover vil jeg også gerne høre, hvad I mener, vil blive fremtidens reklamer - stadig forkus på sex eller fx karrierekvinder i stedet?
På forhånd tak.
Andre læser også
- Perspektivering og konklusion
- Fænomenologisk metode/hermeneutisk fortolkning
- Definition af kontingens
- Svag paternalisme
- Abduktion
- Habermas` teori om system og livsverden
- Generaliserbarhed ved kvalitativ metode?
- Bourdieu - Foucault; Forskel eller lighed
- Magt og viden(foucault)
- Socialkonstruktionisme versus socialkonstruktivisme
- Socialkonstruktivistisk /hermeneutisk
- Metaperspektiv?
- Hvem kender til makro- meso- og mikro begreberne?
- Deduktiv vs. induktiv
- Foucault, subjektivering/objektivering
- Ordet "perspektivering" på engelsk?
- Foucaults diskursanalyse - i en simpel udgave?
- Har jeg forstået Luhmann korrekt???
- Socialkonstruktivisme
- Forskel på paradigme og diskurs
- Moral og etik - en begrebsafklaring.
- Kritisk realisme vs. realism
- HJÆLP!!! jeg fatter ikke felt og doxa
- Sammenhæng mellem kapital og habitus
- Governmentality
- Viden - ud fra en ontologisk og epistemologisk dimension